Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Regulamin sklepu

§ Zamówienie

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego i zamówienia i automatyczne przesłanie do nas - poprzez kliknięcie na klawisz 'wyślij zamówienie'. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.

Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.

W przypadku większych zamówień zastrzegamy sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach, przy czym opłata za przesyłkę zostanie pobrana tylko raz.

Ceny towarów znajdujących się w naszym sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

 

§ Czas realizacji zamówienia

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze. Uwaga! Nie pracujemy w soboty, niedziele i święta.

Czas dostarczenia paczki przez kuriera DPD - (na terenie Polski) w dni robocze: 24 godziny od momentu odbioru przesyłki przez kuriera Siódemka z siedziby firmy BeautyIn, (w soboty paczki NIE są doręczane).

Czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską - od 2 do 3 dni.

 

§ Koszta przesyłki

1. płatność przelewem lub kartą kredytową

  • Kurier DPD: 16 PLN

  • Odbiór osobisty: 0 PLN

Jeśli wartość zamówionych produktów przekracza kwotę 300zł, koszty przesyłki (oprócz dopłaty za pobranie) ponosi nasz Sklep - przy takich zamówieniach prosimy o wpłatę kwoty pomniejszonej o koszty przesyłki.

 

§ Formy płatności

Przelewem

Przelewem z innego banku - Paczka zostanie wysłana dopiero w chwili, kiedy towary zostaną skompletowane, a pieniądze wpłyną na nasze konto.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)

 

Przekaz pocztowy

Za pobraniem - płatność gotówką na poczcie lub kurierowi Siódemka.

 

§ Reklamacje

Kupujący, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (dz. U. z 2014 r. poz. 827), może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu produktu w wyniku odstąpienia od umowy przez Kupującego . Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się :

- od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu),

- od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.

Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w zdaniu 1 powyżej. (Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się na odwrocie faktury lub załączonego do paragonu lub wydrukować wzór znajdujący się pod tym linkiem). W takim przypadku Konsument zobowiązany jest do zwrotu Spółce produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, a także jej cechy i funkcjonowanie. Sklep zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność, nie później niż w terminie 14 dni od daty zwrotu produktu.

Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:

  • nie był używany

  • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał

  • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko, jeżeli takie posiadał

  • nie został w inny sposób zniszczony.

Produkt należy do nas odesłać razem z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać na adres: Beauty In Sp. z o.o. 90-203 Łódź, ul. Pomorska 41.

Sklep jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) od dnia wydania produktu Klientowi.

Sklep w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sklep Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Sklepu i opisem reklamacji (wzór dokumentu reklamacji znajduje się na odwrocie faktury lub załączony jest do paragonu lub pod tym linkiem). Prosimy o przysłanie produktu do ekspertyzy w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem mechanicznym wraz z protokołem reklamacji. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Reklamowane produkty proszę przesłać na adres firmy: Beauty In Sp. z o.o. 90-203 Łódź, ul. Pomorska 41.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem Siódemka protokołu reklamacyjnego. Produkt należy do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i uzasadnieniem reklamacji.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl